Vilken motionsaktivitet föredrar ni bäst?

God morgon folket! :D


Ni får ursäkta min dåliga uppdatering för tillfället och jag ska bli bättre på det. Men just nu kommer jag hem vid 7 och då är jag sjukt seg och orkar endast kolla på tv.

Igår cycklade jag till stallet och har planer att göra samma sak idag om vädret tillåter annars går jag ut. Jag tycker det är så himla skönt att äntligen kunna cyckla till stallet för det går dubbelt så fort och är mycket roligare än att gå ut. Jag tycker verkligen att fler ska ställa fram sina cycklar nu och börja cyckla för att förutom den bra motion som man får av det så är det mycket uppfriskande! Man blir liksom jätte pigg av cyckling, i alla fall jag....

Dagens fråga till er!

Vad föredrar ni bäst som motion?

* cyckling?
* Löpning/jogging?
* Rask promenad/power walk?
* Styrketräning?

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Powerwalk ;)

2011-03-29 @ 21:22:45
Postat av: karin

är nyförälskad i löpning, underbar känsla!

2011-03-30 @ 21:36:37
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: karin

jag har börjat springa ganska nyligen och har bara hunnit med grus ännu och lite asfalt, men jag måste säga grus...tyvärr blir det mycket löpband nu eftersom vädret varit så dåligt :/

2011-03-30 @ 22:49:17
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: Carolina-Hästbloggaren

cykling eller rask promenad :)

2011-04-02 @ 18:04:09
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0