veckans träning

Måndag: lätt ridning

Tisdag: Promenad 6 km plus lätt ridning

Onsdag: Ridning 1 timme ( mellan hårt), 1,3 mil på crossen plus styrketräning

Torsdag: Hårt ridpass, lätt ridpass

Fredag: vila

Lördag: lätt ridpass, 1 mil promenad

Söndag: 6 km promenad, 9 km på crossen

och som vanligt går jag varje dag på något sätt t ex. fram och tillbaka till bussen med mera.


Nästa vecka har jag bestämt mig för att ta en riktig hälsovecka där jag kommar att tänka på hälsan, kosten och träningen jätte mycket. Ska satsa på springningen och försöka lägga in 3 - 4 springpass varav 2 ute och 2 på crosstrainen. Sedan ska jag göra stora ändringar i min kost och försöka äta så bra och hälsosamt som möjligt. Ska självklart prioritera mitt välmående också och försöka vara pigg, glad och positiv hela veckan.

Gud vad jag ser fram imot nästa vecka! :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0