lördags kväll

Hejsanhoppsan, har ni haft en bra idag? :D

Haft en grymt rolig dag och mycket är tack vare min underbara kompis som jag har spenderat dagen hos. Vi har ridit hela dagen på hennes tokiga ponnier. Har nog inte haft så här kul på jätte länge och jag längtar verkligen tills vi gör om detta :D Hennes hästar var VÄLDIGT pigga och glada och vi hade så kul att vi inte märkte hur långt vi hade ridit hahah

Nu sitter jag och kollar på melodifestivalen och håller tummarna för Love generation, Vem hejar ni på? :D



//SANDRA

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

SV: vad roligt! :)

Själv sitter jag och glor på melodifestivalen ^^



Händer imorgon då?

2011-03-05 @ 21:08:30
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0