sallad med lövbiff



-lövbiff
- röd paprika
- gurka
- morötter
-  Kungsörnens Tortiglioni  -
vit fiber

Igår efter att jag hade sprungit kände jag att jag behövde få i mig något riktigt till lunch och inte bara något snabbt som att koka lite mackaroner och örtsalt som det kan bli ibland när man är vrål hungrig. Därför beslöt jag mig för att göra en pasta sallad med lövbiff - hur gott som helst ! :D



Vit fiber:
  Kungsörnen Vit Fiberpasta är valet för dig som föredrar vit pasta framför fullkorn men ändå vill äta sundare och nyttigare. Den passar även dig som vill ha variation från fullkornspastan. Kungsörnen Vit Fiberpasta är både nyckelhålsmärkt och har ett vetenskapligt testat lågt glykemiskt index (GI), vilket ger en låg och långsam blodsockerstegring. Vit Fiberpasta ser ut som vanlig vit pasta och har samma goda smak men har betydligt högre kostfoberhalt - 6% av finmalt vetefiber.

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Carolina

Kika om det var du som blev veckans blogg!

2011-03-13 @ 09:51:38
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0