onödigt men underbart träningspass

Har glömt att berättat att jag även hunnit tränat idag - även om jag egentligen inte behövde det!
Är så sjukt träningsmotiverad så jag kunde inte motstå ett träningspass när jag kom hem efter att har ridit med min kompis. Mitt största problem när det gäller träning är att jag aldrig vilar min kropp vilket i slut ändan kan leda till förslitningsskador. Men vad gör man när det hela tiden splitter i kroppen och tycker att är så himla kul med träning? :D

Dagens pass bestod av 8 km på crossen och styrketräning för armar och ben. Jag sprang en intervallbanan vilket är jätte bra både för kondition och styrka. Gud vad jag längtar tills våren kommer så att jag kan börja springa utomhus och börjar cyckla överallt.

Gillar ni att träna och röra på er mycket?

Hur ofta tränar ni och vad isf? :D

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag tränar ju flera gånger i veckan genom min ridning. Det är ju väldigt mycket fysisk träning, men det jag tränar minst är ju kondition, så jag hade tänkt och sätta igång till våren :)

2011-03-05 @ 22:29:34
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0