Nytt rekord?

Hur avslutas en underbar onsdag? :D

Jo med ett träningspass på crosstrainen såklart, det är ju onsdag. På onsdag tränar jag alltid crosstraining och styrka. När jag började träna crosstraining tyckte jag att en halvtimme gick hur långsamt som helst, var tråkigt och jobbigt. Nu tycker jag att en halvtimme går sjukt fort och absolut inte jobbigt och tråkigt längre. Det känns som om  jag kan träna hur länge som helst på crosstrainen och ju fler kilometer jag springer desto roligare är det hahah

Idag sprang jag 9,5 km på 33 minuter vilket jag tror är rekord för mig. Jag blir bara mer och mer träningsmotiverad och vill bara träna mer och mer för det är verkligen kul när man märke resultat. Man får värsta kicken ! :D

Hur går det med eran träning? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0