Mina mål

Jag älskar verkligen att träna och speciellt när man har ett mål som man strävar efter. Just nu tränar jag rätt mycket men ligger fortfarande i en mellanfas och ska öka på träningen så fort våren kommer. Jag längtar enormt! :D

Att jag träna så mycket är för att jag har planer på att springa 3 lopp i sommar och vill ha så många mil på benen som möjligt.

Mina mål är:

-
springa trosa stadslopp på en bättre tid en förra gången. Då sprang jag 8,9 km på 46 minuter

- Springa tjejmilen (ca. 1 mil)

- Springa lidingöloppet (ca. 1 mil?)

Jag ser verkligen fram emot sommarens alla lopp och detta gör också att träningen blir extra rolig. Det känns jättekul att träna när man har något/några mål med sin träning som t ex ett lopp att se fram emot. Just nu ser jag också fram emot en vår full med löpning, cyckling och styrketräning! :D

Har ni några mål med eran träning? :D

Ja juste kan ju också berätta att jag inte bara kommer förbereda mig med mycket träning inför loppen utan kommer också lägga om min kost men har inte riktigt bestämt hur - lägger upp min kostplan så fort jag är klar med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0