Min hälsovecka inleds med fullkorn!

God morgon alla solstrålar, hoppas ni sovit gott! :D

Idag startar min hälsovecka som jag pratade om igår och vad kan vara bättre än att inleda den med en mycket bra och god fullkornsfrukost?


Dagens frukost beståd av Axa Osötade musli med kanel och frukt som innehåller 76 % fullkorn och en mycket god fullkorns macka med bajoneskinka. Varför jag väljer bajoneskinka framför ost nu förtiden är för att bajoneskinka är magrare och faktiskt godare än ost. Varför jag väljer att äta fullkorn av något slag till frukost är för att fullkorn innehåller en mängd bra egenskaper som ni kan läsa om här!







- Axas Osötade musli med kanel och frukt tillsammans med A fil
- Fazer rågfrom med bajoneskinka
- Ett glas apelsinjuice


//SANDRA




Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska till skolan och sen jobba idag. Längtar du också efter sommaren nu?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-21 @ 10:16:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Victoria

Musli är gott! :)

2011-03-21 @ 16:55:22
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0