musik

Har ni tänkt på hur mycket musik kan påverkas oss?

Jag själv blir väldigt glad och blir full av energi. Jag gillar att höra musik väldigt högt så att man kan sjunga med utan att nån hör min icke så vackra röst.

Jag älskar att lyssna på musik speciellt när jag tränar för det får mig alltid att ta i extra mycket framförallt när det är en upp tempo låt. För mig betyder musik väldigt mycket eftersom det får mig på bra humör och får mig också att må bra.

Vad betyder musik för er?


Dessa låtar är mina favoriter för tillfället -  mikrofonkåt på svenska och sen ett par dagar sedan även den engelska versionen.

Har ni hört den engelska versionen och vilken tycker ni är bäst? :D







// SANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina/Filibabba

Hej! Du undrade hur jag hade fått många läsare... Egentligen vet jag inte hur det har gått till, haha. Jag uppdaterar ganska ofta (nästan varje dag). Jag skriver om sånt som många verkar uppskatta, nämligen enkla tips för tex frukost, mellanmål, lunch osv. Mkt bilder tror jag också är viktigt! :)

2011-03-04 @ 20:20:37
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: Vad härligt att du tycker så! :)

Jodå, det är prima med mig ^^



Hur e det själv?

2011-03-04 @ 20:40:24
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0