helt underbar dag! :D

Vilken helt otroligt underbar och vacker dag det har varit idag och är fortfarande det!  Solen har återigen legat på hela dagen så det har smält en hel del. Det var nästan så att man ville ta av sig jackan och bara gå i tjocktröja. Kanske våren snart är här eller vad tror ni?

har ni också haft en underbart skön dag idag? :D

Idag hade vi ett sjukt jobbigt ridpass där både jag och min kompis fick kämpa arsel av oss. Svetten bara rann när vi var klara och vi var hur trötta som helst men passet var också hur roligt som helst. Jag kände verkligen att jag lärde mig hur mycket som helst och att jag tog min ridning till en helt annan nivå men dock efter en hel del kämpande. Jag är en av det få som gillar när träningar är jobbiga och när man får kämpa så att svetten bara rinner. Helt underbart när man sätter sig på bussen och knappt kan hålla ögonen öppna på grund av att man fått kämpa och verkligen fått ta med hela kroppen. Det gäller all träning förresten och inte bara ridningen, tycker liksom inte att det är värt att träna om det inte är jobbigt. Ska man träna som ska man liksom alltid lägga till högsta växeln och ta i för kung och fosterland. Det ger ju liksom mer, man kommer framåt och man utvecklas mycket mer på de viset tycker jag.  Vad tycker ni är roligast? :D

Nu ska slänga i mig något att äta sen ska jag dra vidare till nästa stall, hare gött <3

bjuder på en gamal ridbild som är 1,5 år gammal tror jag...



// SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0