den traditionella konditionstränings onsdagen

Det senaste veckorna har jag varje onsdag av någon anledning hoppat över stallet och tränat kondition och denna onsdag var inget undantag. Träningsmotivationen var återigen på topp och det kändes som om jag kunde springa i en evighet då jag inte alls var trött efter 45 minuter springing med en hastighet mellan 15 -17 km per timme. Styrkepasset efter kände hur skönt som helst och jag tror också att jag börja få lite benmuskler eftersom det var mycket lättare att stå i 90 grader 1 minut.

Styrkepasset så ut så här!

-
70 sitsup
- 30 snea benlyft
- 70 sitsup
- 30 höftlyft
- 1 min planka
- 1 min 90 grader

Sprang på crossen: 12 km

Nöjd som in åt tusan med dagens träningspass och fick mycket energi som jag utnyttjade till att städa rummet.

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0