sommarlov :D

Yoghurt med honungsrostade nötter och havregryn och frusna bär!





Hallojsan! :D

Första dagen på sommarlovet och firar det med en jättegod frukost. Det fick bli en yoghurtfrukost med honungsrostade havregryn och nötter med frusna bär. Till det gjorde jag i ordning en jätte god kesomacka av brödet solros rågbröd. Älskar verkligen keso på macka! :D

Bär förresten är något som förekommer ofta i mina frukostar speciellt den senaste tiden. Nu på sommaren är det extra gott att ha bär i t ex yoghurten och gröten eftersom det smakar så sommrigt på något sätt haha Mina favoritbär är blåbär och hallon, vilka är era? :D

Längtar tills man kan gå ut i skogen och plocka egna bär och göra något riktigt gott av t ex blåbärspaj. Blåbärspaj mina vänner är tillsammans med kladdkaka och äpplepaj dem få fikasakerna jag gillar. Nån som vet när blåbär brukar komma upp? :D

Nu ska jag börja göra lite nytta såsom hm, kanske gå ut lite i solen. Det är sjukt varmt som vanligt så det blir väll att ladda upp mycket med vatten under dagen. Annars kommer jag nog förmodligen få huvudvärk ikväll och det vill jag inte för vi ska på stundfest.

Oj vad jag babblar hahah hoppas ni står ut!  :D

//SANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0