Some own time

Megabesviken cyklade jag hem från affären idag utan en chokladkaka med mig hem. Den enda chokladkakan jag gillar var helt slut på både ICA, istället köpte jag mig en naturmix som tröst som jag ska ha till min frukost i morgon. En mix med nötter och torkade frukter bland annat aprikoser och dadlar, har aldrig smakat dadlar så det blir spännande. :D

Tonight, I have some owe time ! Ingen är hemma hos mig varken mina föräldrar eller min syrra så jag har tv:en för mig själv, soffan för mig själv och en god skål med frukter i. Frukterna fick ersätta chokladkakan ikväll men inget mig emot, frukter är lika gott som choklad om inte godare. Idag fick "fruktsalladen" bestå av goda rosa/röda Royalgala äpplen och himelskt goda Chiquita bananer. Åh vad jag älskar frukt! :D








//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0