Midsommarfrukost

Glad midsommar! :D

Idag är jag ledig från jobbet och tog men härlig sovmorgon till klockan halv 10. Så skönt att få sova ut och återhämta sig lite efter 4 dagars jobb i stall. Har gått upp 5 hela veckan och gått och lagt mig vid 23.00, så man har varit något trött haha. Idag ska vi fira midsommar tillsammans med släkten och ev. åka till tullgarn, hur kul som helst. Hur ska ni fira? :D

Idag lyxade jag till det lite och gjorde i ordning mannagrynsgröt med banan, kanel, mandel, kokos och hasselnöts topping. Måste ju fira att jag är ledig och att det är midsommar hahah Vad åt ni för gott till frukost? :D





//SANDRA

Kommentarer
Postat av: carolina

Ha en bra midsommar!

2011-06-24 @ 11:48:04
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur tänker/kommer du fira midsommar? :)



Ha en trevlig midsommar!

2011-06-24 @ 11:58:29
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0