Honungsmacka med feta och valnötter

Sov väldigt dåligt i natt, tänkt på allt och ingenting. Vaknade 3 -4 gånger i morse och hade svårt att somna om. Men klockan 9 bestämde jag mig för att gå upp i alla fall och fixa iordning frukost till mig och min underbara familj. För min del fick det bli en supergod fruktbrödsmacka med feta, honung och valnötter tillsammans med en skål yoghurt och musli. Mackan blev så otroligt god kan jag tala om för er, ni måste måste bara testa ! :D En perfekt god, söt och somrig macka som aldrig får nog av. Detta är den sista goda frukosten på 5 dagar för ikväll åker jag till Brolöten igen för 5 dagars jobb och slit, härligt! :D Funderar faktiskt på om jag får för min mamma att stanna över helgen också om jag orkar för det är så fruktansvärt tråkigt hemma och jag bli så rastlös hahhaha Men jag lovar, om jag kommer hem till helgen blir det mer uppdatering. Jag saknar verkligen att blogga ! <3








Hembakat fruktbröd med fetaost, honung och valnötter


//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Josefin

Himmel vad gott det där ser ut!

2011-07-21 @ 14:44:45
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se
Postat av: Maria

Wow, det här ser verkligen gott ut! :D

2011-07-25 @ 14:39:56
URL: http://mariamelon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0