Inspiration

För er gamla läsare som läste min förra blogg kommer då och då känna igen sig med vissa inlägg tex denna. Men det är för att jag är så nöjd vid dem och vill ha dem publicerade här.


Hur många av er där ute har nån gång sett the biggest loser?
Vad tycker ni om  det programmet?




Jag personligen tycker att serien är jätte bra av flera olika anledningar. Om man säger så här vem blir inte inspirerad av dessa överviktiga människor som tagit tjuren i hårnet och insett att dem måste göra något åt saken. Att vecka efter vecka plågas av dessa tränare och se resultaten som dem och se dem gläjdas är det som gör serien så bra. Det är inte många människor som skulle göra det som dessa människor gör och därför vill jag ge ett stor kread till dem. Serien är också väldigt känslosam när en del av deltagarna tycker vissa saker är jobbigt både fyiskt och sykist och en och en annan tår fälls. Förutom att man blir inspirerad av det hårda jobbet som dem har framför sig så är också serien bra av den anledningen att dem får oss att inse att vi ska ta hand om oss själva så att vi inte hamnar i samma situation som dessa människor gjort.

sen är det ju också rätt kul att se andra människor jobba arslet av sig medan man själv vet att man inte behöver det haha  Jag som redan är smal och inte behöver träna för att gå ner i vikt tycker också att det är rätt skönt att se serien för då får man inte lika mycket skuldkänslor för bullen man nyss tröck i sig eller för att man ligger och latar sig i soffan.  hahaha

Men kom ihåg att alla behöver träna för att må bra men alla behöver ju som sagt inte träna för att gå ned i vikt som deltagarna i biggest loser behöver.

//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0