Underbar powerwalk i regnet :D

Denna dag började med spöregn, oska och blixtrar och jag tänkte "jahapp då blir det väll en innedag". Men det splittrade i benen så jag kunde verkligen inte hålla mig undan för en powerwalk och som tur var slutade det oska och blixtra men regnet fortsatte tyvärr. Men visst är det skön att träna i regn även om jag föredrar sol?!

Tog min vanliga runda på 6 km som leder till stallet. Hade som igår mycket energi så jag bestämde mig för att ta ut mig helt och powerwalka så fort jag bara orkade, lyckades hålla den farten jag kom upp i hela vägen utan att få håll. Eller i början fick jag lite håll men den försvann efter ett tag. Under hela powerwalken dugade regnet lite lätt men när jag nästan var i stallet började det verkligen att spöregna så jag sprang sista biten, då kändes det verkligen i vaderna. Jag älskar verkligen att träna när man känner att man har energin så att det räcker och blir över, kunde lätt att powerwalkat hem också ifall inte regnet hade öst ner så mycket som det gjorde. Imorgon ska jag nog ta ytterligare en powerwalk fast då tar jag nog en annan runda, kanske milen?  Hur långt brukar ni powerwalka ? :D



//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Ja, det tycker jag! :D

2011-08-08 @ 00:34:39
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0