Mätt och belåten, uhm så gott det var

Ja vad ska man säga? Älskar, Älskar, Älskar verkligen grönsakspytt och pytt överhuvudtaget. Så enkelt att slå ihop, mättar otroligt bra och så himla gott och man kan variera i all oändlig variation. I min pytt idag innehöll morötter, gurka, paprika, tomat, lök, äpple och potatis. Serverade pytten till 2 goda pannbiffar och god yoghurt/chili sås. Oj oj oj vad mätt jag blev !

Nu
ska jag vidare till Nyköping för att köpa ett nytt minneskort till systemkamerna. Trodde det skulle dröja ett par dagar innan jag kunde göra det men tur som jag har så bestämde sig mina föräldrar för att åka in och handla. Elgiganten ligger precis brevid mataffären, kan man ha mer tur? :D





//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

2011-08-17 @ 21:29:48
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh pytt som är så gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0