dagens söndagsfrukost

Godmorgon! :D

Gud så trött jag är idag, gick och la mig halv 1 igår och vakna vid 9. Skulle lätt kunna gå och sova några timmar till känns det som men det är väll ingen ideé nu. Nej istället ska jag dona och fixa lite innan lunch och sedan powerwalka, då kanske jag blir piggare. Idag ska jag fortsätta med dem sakerna jag inte hann igår, fortsätta att planera inför hösten och städa klart rummet. Men kanske jag även kör igång ett bak, är så fruktansvärt baksugen och hittade ett mycket gott recept i blossomtidningen på bars :D

Idag kommer uppdateringen vara mycket bättre än igår kan jag lova. Har en del inlägg på gång som kommer att dyka upp under dagen, så håll utskik :D

Dagens frukost:

 

Idag blev jag så himla sugen på gröt eftersom det var ett tag sen så jag slog ihop en gröt på vetemjöl med fullkorn och rågflingor. I gröten körde jag ner hemmaplockade äpplen och öste sedan på med kanel, äppelbitar och lite nötter, mandel och torkad frukt. Mumsigt! :D Vad åt ni till frukost i morse?



//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Elina

vilka härliga färger! Jag åt också gröt! :)

2011-08-14 @ 11:25:51
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0