Fredagsmorgon i strålande solsken

Godmorgon, hoppas ni sovit gott och vaknat upp pigga och glada! :D själv är jag rättså pigg och glad och håller att taggar förfullt inför dagens träningpass. Ska ta en powerwalk så fort jag smält frukosten, har inte riktigt bestämt runda än men jag tror det blir en 4 km runda. Efter powerwalken ska jag styrketräna ute på gräsmattan, härligt va?! :D Kör en genomgång av magen och armar eftersom det är det som jag tränat minst dem senaste veckorna. I eftermiddag ska jag rida ut med min kompis och då kanske bli ett riktigt tufft benträning eftersom jag tänkte föreslå att vi ska rida i Jockeyläder. Mina ben kommer att vara sååååååå trötta ikväll, men vi gillart! :D

Idag laddade jag upp med något helt nytt, något jag aldrig testa förut och som blev supergott. Egen hemmagjord risifrutti med hallonkesella och bär som topping och en god macka med fil med musli som pålägg. När jag åt risifruttin väcktes många barndomsminnen till liv och för några sekunder förflyttades jag många år tillbaka. Risifrutti var något jag och min syrra åt jättemycket när vi var små men nu var det ett tag sen eller rättare sagt många många år sedan. Ni kan inte ana hur gott det var och jag måste säga att egen hemmagjord risifrutti är 1000000000000000 gånger godare än köpt hahaha Har ni provat gjort egen hemmagjord risifrutti någon gång? :D



Risifrutti:

Blanda 1 dl kallt ris (kokt) med 2 dl fil eller yoghurt. Toppa risifruttin med kesella och toppa med frysta bär.

Macka:

Blanda ihop lite fil eller yoghurt med valfri musli, bär och ställ in i kylen. Lägg fil/yoghurt blandningen på en macka.















//SANDRA


Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

åh vad gott det såg ut :D



hur går det med din blogg? (:

2011-08-12 @ 12:01:09
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det är mums

åh jag blir hungrig av dina bilder.

görs idag? kram

2011-08-12 @ 12:03:21
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0