Man tager det man haver...

Idag fick det bli en sån här "man tager det man haver dag" till lunch. Såg att det fanns lite rester kvar i form av potatis, lite ägg, lite korv och bestämde mig för att göra min alldelese egen hemmagjorda pytt i panna. Älskar för den delen pytt i panna väldigt mycket speciellt när man använder korv i. Nu ska jag faktiskt klä på mig och bege mig ut i regnet för att se om jag har lite svamplycka i skogen, whis me good luck! :D

Brukar ha
stekt ägg med mycket lös äggula när jag äter pytt i panna men i dag rörde jag ihop lite äggröra och serverade det till pytt i pannan. Mycket gott kan jag lova och efter fotograferingen hällde jag naturligtvis på den viktigaste kryddan av dem alla, inget mindre än KETCHUP! ;D








//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Molly

pytt i panna är en perfekt "man-tager-vad-man-haver"-rätt :)



du får ha en fortsatt bra dag! kram

2011-08-09 @ 14:07:09
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Josefin

Dreglar Pytt i panna med korv är det bästa. Har du testat änglamarks ekologiska korvar? Jag äter ju bara ekologiskt kött så jag kan inte ritkigt jämföra dom med något annat men änglamarks chorizo och kabanoss är sanslöst goda! Grillade, i pytt, i gryta, i allt! (:

2011-08-09 @ 21:19:43
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0