Mackor med allt på

Åh god morgon på er kära trogna bloggläsare! :D Har ni sovit gott och vaknat pigga och glada? Själv försov jag mig inte som tur var utan istället vaknade jag pigg,glad, taggad och exalterad. Idag är det nämligen första gången vi rider i speciallgruppen på skolan. Jag har valt dressyr och det känns verkligen som det var rätt val för mig. Idag efter skola ska jag cykla iväg stallet och hämta smörgrejer och sedan ta ett styrkepass. JAG KOMMER ATT VARA TRÖTT I KVÄLL! HAHAH :D Då kanske jag somnar tidigare ! Har sovit rätt kasst denna vecka så nästa vecka blir det läggdax senast 23.00 och inte 24.00- 00.15 som jag gjort denna vecka.

 

Efter som jag har mycket fysiska aktiviteter idag har jag laddad upp med en rejäl frukost. Mackor med massor av goda pålägg, stekta bananer och citrondrink, kan det bli bättre? :D Vad åt in i morse?







Citrondrink

yoghurt

Banan

Citron

 

Macka 1:

Moazzarella
Stekta bananer
Tomater
Paprika

Macka 2:

avokado

Ägg

Stekta bananer

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0