härlig kvällslöpning

Även om jag glömde motorn hemma idag var det mycket härligt att springa nu så här på kvällen. Så skönt att bara komma ut, andas frisk luft och rensa tankarna lite. Hade från början inte tänkt springa alls utan powerwalka men min ben har velat springa under dem senaste powerwalken och idag var det inget undantag så jag lät bara benen springa på. Efter halva rundan tog motorn slut så man kan typ säga att jag gick på extra reserven resten av rundan. Så kan det vara ibland, imorgon blir det vila så att kroppen min får återhämta sig och samla ny energi. Mötte 2 underbara hurtiga människor påvägen som också var ute på en löprunda. Det måste nog ha sett kul ut eftersom att vi stod och hoppade samtidigt som vi pratade lite snabbt för att inte tappa farten. Efter löpturen fick armarna sig en genomgång vilket slutade med att armarna kändes som gelé haha Tro det eller ej men jag har inte så vältränade armar men dock ska det bli ändring på det.


Dagens pass:


4,5 km löpning

 

triceps 20*2

Bicepscurls 30*2

Armhävningar 20*2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0