Det gick superbra idag...

Planerna om att ta ett riktigt konditionspass idag gick åt pipsvängen när min kompis frågade ifall vi kunde gå och se på Harry potter ikväll och inte kan man säga nej till det precis. Har velat sett filmen jag vet inte hur länge och idag är nog den ända dagen jag, min syrra och min kompis kan gå tillsammans. Så istället fick jag stressäta lunch och rejsa ut till stallet och fixa hästen innan klocka 2 eftersom Helge förra ägare skulle komma och kolla för sista gången och säga hejdå. Sorgigt men sant men jag är glad att sista dressyr och hoppasset gick superbra. Kul att sluta när det går som bäst och inte när det går som dåligast! :D

Imorgon ska jag ta ett riktigt härligt men jobbig konditionspass, kanske utmana mig själv med intervallträning eller powerwalka en extra lång runda? Det återstår att se imorgon ! :D





//SANDRA

Kommentarer
Postat av: M

- have a nice day!

2011-08-16 @ 04:23:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0