Älskade mackor

Åh härliga fantastiska fredagsmorgon! :D

Fick en mycket härlig sovmorgon idag vilket var väldigt välbehövligt, idag känner jag mig väldigt pigg och orkefull. En härlig sovmorgon följt av en god och mycket god frukost i dagens underbara väder tilsammans med familjen. Kan det bli en bättre start på denna fredag? Idag ska jag dona och fixa lite nu på förmiddagen och efter lunch ska jag och familjen till Nyköping för lite shopping. Dock har jag inga planer på att handla något eftersom att jag tokspar till brolinkursen jag ska gå på på höstlovet men alltid är det mysigt att bara fönstershoppa. Ikväll sticker jag ut och konditionstränar men vad jag ska gör får jag helt enkelt se. Gårdagens träning var i alla fall superkul och gav otroligt mycket, har faktiskt lite träningsverk idag hahaha

Till frukost idag fick det bli 2 goda mackor. Igår besökte mamma och jag saltåkvarn och med oss hem fick vi ett fruktbröd som fick ta plats i skafferiet. Saltås fruktbröd eller rättare sagt alla saltås bröd är en klass för sig,
dem är supergoda, ekologiska och bakad med omsorg: vad mer kan man begära? :D


Macka 1:
Brieost med valnötter och ringlad honung

Macka 2: Avokado och mozarellaost

 










Kommentarer
Postat av: alice

brie, valnötter och honung lät som en superkombo!

2011-08-19 @ 11:29:35
URL: http://berriesandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0