Åh älskade bägare...

Har märkt en sak och det är att frukosten blir så mycket godare ifall man äter den i en kopp! haha

Skönt att man idag inte har bråttom någonstans utan kan i lugn och ro sitta och fixa med bilder, kunna lägga ner mycket fokus och energi på dagens träning och inte behöva stressa runt som jag gjorde igår. Blev väldigt stressigt ett tag eftersom jag både skulle hinna med hästen och fixa iordning mig på 2,5 - 3 timmar innan vi skulle åka på bio men det var helt klart värt det, Harry potter och dödsrelikerna del 2 var grymt bra! Nån som har sett den? :D Jag är inte den personen som brukar sitta och gråta till filmer men ett antal gånger under filmens gång kände jag att tårarna börja rinna. Har ni inte sett filmen än ska ni absolut ta och gå och se den, ni kommer inte att ångra er. I så fall rekomenderar jag att ni går på 3D ! :D

Det första på dagens agenda är ett konditionspass för att sedan ta och städa klart mitt rum. I eftermiddag ska jag ta en sväng till stallet för en härlig barbacka tur sen smitar jag in i skogen för att gå på kantarelljackt. Nu banne mig ska jag hitta några fina och stora gulingar, har ni hittat några? :D

Idag fick det återigen bli en god bägare till frukost. I dagens bägare hade naturell yoghurt tillsammans med keso och en halv frusen och skivad banan. Över på det hällde jag musli och resten av den frusna bananen och toppade med en klick keso och mandelspån.

Naturell yoghurt
Keso
1 frusen banan
Musli
Mandelspån
Kanel





//SANDRA


Kommentarer
Postat av: vonskareng

gott!

har också sett sista hp filmen, ofc. dunderbra! helt klart den bästa av dem alla :)

2011-08-16 @ 12:22:21
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: alice

blir så sugen på banan när jag ser alla dina goda frukostar!

2011-08-16 @ 15:24:48
URL: http://berriesandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0