Äggröra med sidfläsk fick bli dagens lunch

Blev väldigt sugen på äggröra i morse när pappa gjorde iordning det till sig själv som frukost. Så då bestämde jag mig för att själv göra iordning det till lunch och äta ägröran tillsamans med knaperstekt sidfläsk. Riktigt smarrigt blev det! :D Enkelt och god lunch som mättar lagom. Nu ska jag bege mig ut på en rask promenad till stallet i dagens underbara värme, men första ska jag smörja in mig från topp till tå.






Kryddade äggröran med svartpeppar, salt och lite paprikakrydda.

//SANDRA

Kommentarer
Postat av: camilla

äggröra är gott, fläsk däremot har aldrig vart ngn favorit för mig :)

ÅÅ okey men de e inte burkmakrill då?



Haha asså inte:P jag längtar lite till o börja skolan men antagligen för att allt är nytt :D

2011-08-05 @ 18:12:50
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0