6 timmar i solen

Hallojsan allihopa, hoppas ni haft det i dagens stekheta värme! :D Jag har nog haft det lite för bra i solen och återigen bränt mig. Detta måste nog vara den värsta brännan jag någonsin haft, STOR skillnad mellan där jag haft bikini och inte bikini hahaha Drog ut tillsammans med min kompis  och hennes familj med deras båt till askö för att sola och bada. Råkade somna en stund i solen när jag låg på magen och brände hela ryggan ganska så rejält och brände sedan magen lika rejält, finns ingen del på min kropp som inte är illröd hahaha Men jag får helt enkelt skylla mig själv som slarvar med att smörja in mig och låg i solen i 6 timmar varav 5 - 10 minuter i vattnet. Nu när det svider över hela kroppen och huvudet dunkar hade jag önskat att smörjt in mig bättre, så lätt att vara efterklock ellerhur!?


Mår inte så himla toppen just nu, drack jätte dåligt under dagen och har förmodligen inte heller fått i mig tillräckligt med salt heller. Efter ridningen idag var jag tvungen att snabbt slänga i mig en salamimacka och ett glas ramlösa för att inte bli ännu mer yr än vad jag redan var. Imorgon ska jag vara noggrannare med att dricka vatten, få i mig salt och SMÖRJA IN mig! Men visst är det härligt med lite färg på sig hahah



Bilden har inget med denna dag att göra utan är från när jag och släkten var i turkiet. Just nu när kroppen svider längtar jag inte så mycket efter den stekheta solen i Turkiet men alla andra dagar längtar jag så sjukt mycket tillbaka. Har så himla roliga minnen därifrån blandannat forsräning och bananbåt. Någon som varit i Turkiet? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0