världens bästa stäming

Längtar tills sommaren, längtar tills jag ska svettas i och anstränga mig till det yttersta i 40 minuter, längtar efter den underbara stämmingen och folk som skriker på en. Jag längtar tills jag ska springa Trosa stadsloppet igen.

Ni kan inte ana hur kul det är att springa lopp. Folk som  står och hejar på en , folk som står och peppar en att springa fortare, folk som står och spelar musik för att vi som springer ska få en extra kick. Tänk er att 1 km innan mål ta ut sin sista krafter och bara spurta i mål. Spurta så fort benen bara orkar och lite till. Folk blir som galna och skriker ännu mer för att man ska öka farten och hejar på en in till det sista. Att sedan komma i mål efter att ha sprungit 8,9 km och känna benen bara falla ihop och utmattning. Det mina vänner, det är helt underbart!i

Den 24 Juni om jag inte minns fel är det dax. Då ska jag slå mitt rekord, då ska jag springa lite fortare, pressa mig ännu mer än förra året. Jag ska köra en rejäl uppladdning 1 vecka innan, vara noggrannare med kosten, jag ska öka springträning 1 månad innan. Jag SKA glänsa, svettas, springa och pressa mig till det yttersta. Åh vad jag längtar!

Denna sommar kommer bli bättre än förra för i år får jag uppleva denna stämning dubbelt upp. Ska springa 2 lopp i år. Det andra loppet är SN - löpet. Kanske jag också tar tjejmilen men jag får se. Åh gud vad jag längtar!

Snälla ge mig sommar nu ! :D

Bild lånad från googel på trosa stadsloppet...

//SANDRA

 


Kommentarer
Postat av: Maj

Det är fruktmüsli ! :P

2011-04-30 @ 10:56:54
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0