Ost och skinksallad


Det blev cykling i extrem motvind i dag och blåste ner i diket tillsammans med cykeln haha Men jag kom fram till slut och även hem men gud vad trött och hungrig man blev. Som tur var hade mamma köpt hem en av mina favoriträtt alltså ost och skinksallad som slank ner på 10 minuter.

Jag tycker att sallad är så himmla gott speciellt när man gör egen för då kan man välja precis hur man vill ha den. Min favorit sallad är nog när man har röd paprika, pasta, fetaost, gurka, rostbiff och isbergsallad.

Gillar ni sallad och isf hur ser eran favoritsallad ut? :D




Denna sallad innehåller: ägg, ost, skinka, gurka, rödlök, gul paprika och isbergssallad ( tror jag)

Omdöme: Tar man bort rödlöken och byter ut den gula paprikan till en röd så skulle denna ost och skinksallad vara perfekt ! :D

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Älskar det, helst räksallad! Med pasta i också, mmmm <3



SV; Den är gjord med intruktioner från designadinblogg.se och i programmet photoshop elements! :)

2011-04-07 @ 22:53:55
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: linn

GOTT! Ska definitivt byta ut köttfärsen mot kyckling nästa gång det blir tacos =)

2011-06-17 @ 06:57:51
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0