Jag har en ideé

Vet ni vad jag har bestämt mig för? :D

Jag vet att det kommer bli jobbigt och kanske jag kommer att tycka det blir tråkigt tillslut men då får man bara bita ihop och kör på. Jag har liksom bestämt mig för att cykla vart jag än ska t ex. till stallet, till kompisar, till affären osv. Anledningen till detta är för att cykling ger en sådan bra benträning och samtidigt väldigt kul. Sen är det ju så onödigt att åka bil eller ta bussen när man lika gärna kan cykla.

Denna vecka tror jag att jag har cyklat 4 gånger till stallet vilket blir sammanlagt 4 mil. Jag tror verkligen cykling är den bästa träningsformen för just mig eftersom alltid blir så glad och pigg så fort jag börjar trampa. Att man får otroligt fina ben och rumpmuskler är ju bara ett stort plus ! ;D

Men om det skulle ösregna eller vara extremt dålig väder en dag skippar jag cykeln och tar bussen istället !



//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0