återhämtar mig...

Benen dem protesterar, benen dem har fått nog, benen dem vill ha vila och det ska dem fååååå!!!!

Just nu sitter jag och återhämtar mig efter dagens ridpass och cykling, ska snart ut och cykla igen. Måste nämligen cykla ut till stallet och gå en runda med ponny. Har redan cyklat 2 mil och ridit så jag är helt slut men det ska nog gå. Imorgon ska jag cykla 2 mil och rida dubbelpass men sen ska mina ben få vila helt. För på fredag ska jag vara ledig från skolan för då ska vi ta min ponny till kliniken så då passar det bra med en vilodag. Har känt dem senaste dagarna att benen inte orkar ta i längre så just nu går mina ben på reserverna och vilja. Inte så konstigt att dem är trötta eftersom jag på lovet cyklade 12 mil ( tror jag) tränade och red en hel del. Så dem förtjänar en dag med enbart vila !

Egentligen hatar jag vilodagar men dem behövs för att man ska kunna bygga muskler. Och det är ju muskler man vill ha, ellerhur? :D

//SANDRA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0