skön och rolig ridtur i trollskogen...





Hejsan hoppsan allesammans! Har ni haft en bra morgon/eftermidag? :D

Själv fick man ingen sovmorgon utan pallade mig upp vid 7 tiden och cyklade ut till stallet. Men lika glad är jag för det.. :D När det gäller ridning och hästar kan jag gå upp hur tidigt som helst, nån som känner igen sig? :D

Red ut en runda tillsammans med Elsa i ca. 40 minuter i trollskogen. Hur mysigt som helst ska ni veta ! Det blev mest skritt idag men vid en raksträcka tyckte vi att det behövdes lite galopp då våra små hästar var lite över pigga och väldigt på tårna.  Så vi släppte hästarna och dem for iväg tills dem såg något läskigt och tvärstannade hahahaha tur att man har balans!

Det är så tråkigt att jag bara kan rida Noblessa under maj månad eftersom hon ska betäckas i början av Juni :(  Ägaren gav mig uppmaningen att inte fästa mig för mycket vid henne men vad ska man göra? Noblessa är helt underbar och jag är kär! <3

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag gör nog ingenting :) Har ni också över 20 grader idag? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-23 @ 15:30:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart står Noblessa?

2011-04-23 @ 20:19:48
Postat av: Anna & Hingsten Julius

Skoja inte! Klart man känner igen sig!

Klarar inte ens av att komma upp på morgonen under skolveckorna, men när det var dags för praktik i stall i två veckor så hoppade jag glatt upp klockan fem på morgonen för att ta mig 3,5 mil ut på landet varje dag. Det spelade ingen roll om jag bara hade sovit ett par timmar, jag var lika pigg ändå!

2011-04-25 @ 10:24:17
URL: http://juliusthehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0