Dags att springa

Taggar för fullt för snart sticker jag ut på en springtur i solskenet. Känner verkligen att springlusten börjar komma tillbaka men kommet nog ändå ta det lugnt idag, kanske att jag tar i i backarna. Jag har värsta bra planen förstår ni. Om det känns okej med springingen idag så kommer jag att börja öka tempot och sträckan en aning och om en månda ska jag börja med uthållighetstest. 8.9 km utan att stanna och för varje gång jag kör den sträckan ska hela tiden få en bättre tid. Bra sak att göra för att träna inför ett lopp tycker jag för om man en gång klarat något kan man göra det igen.


Nu måste jag börja fixa i ordning mig, vi hörs ! :D


//SANDRA


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du nu under påsken då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-22 @ 17:15:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0