är på topphumör...

Åh vilken underbar daaaag, diggilo diggilei alla tittar på mig när jag går i mina gyllneskor.....


Jag är på topphumör idag verkligen men kan egentligen inte fatta varför. Ponnyns ben var det ingen vidare med och när jag skrittade honom ute barbacka blev han rädd och for skepprätt upp i luften. Följden blev att jag ramlade av och landade på rumpan på asfalten. Så nu har jag ett jättesnyggt blåmärke på rumpan haha

Nää jag tror att jag är så himla glad pågrund av dagens underbara vackra väder och för att jag har tagit en underbar cykeltur. Älskar verkligen att cykla för cyklingen får mig liksom att må så himla bra. Om man jag skulle vara tvungen att välja mellan cykling och löpning skulle jag lätt välja cykling. Upplever inte alltid samma må bra känsla vid löpning som jag gör när jag cyklar. Ibland jag gör jag det och ibland inte.

Cykling är verkligen "JAG".



//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja eller hur! :D älskar deeeen

2011-04-17 @ 21:07:09
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0