Underbara onsdag

Morning people! :D

Idag är jag jätteglad för idag är det onsdag och då ska jag rida Mocca igen. Eftersom jag inte kan rida min ponny nu då han är dålig så onsdagar och torsdagar mina absolut favorit dag för på dessa dagar rider jag på annat håll via skolan. Ni kan inte ana hur roligt det ska bli att rida och jag längtar så himla mycket tills klockan ska bli 1 för då är det dax ! :D

Vad ska ni göra för skoj idag då?

Jag funderar på att sticka ut och springa idag, kanske bara 3 km eller något bara för att hålla igång springmusklerna. Isf blir det en runda i skogen för jag tror att det är relativt torrt ute annars får det bli asfalt. Asfalts rundan som jag har börjar bli lite långtråkigt så det skulle vara skönt med lite variation.

Förresten igår blev jag klar med min presentation så nu är det bara det roliga kvar - diskussionen !

Nu ska frulle käkas, så vi hörs :D





//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

VAd roligt, ridning är verkligen härligt ju! :D



SV; Usch vad tråkigt :( Min Nico var bara 12 när han avlivades, det var inte heller roligt. Hade haft honom nästan 4 år..

2011-04-13 @ 12:13:35
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Tack så mycket! :D

2011-04-13 @ 18:21:55
URL: http://ponnymaffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0