Underbara fredag

Morsning korsning alla glada, har ni sovit gott? :D

I morse när jag vaknade var jag stel som en pinne i både axlar, ben och rygg, då kom jag på att jag glömde att stretcha mig igår. Måste verkligen bli bättre på att stretcha mig efter att jag träna och verkligen prioritera det mest.

Idag är det fredag vilket betyder skola och plugg. Vi ska avsluta vårt projektarbete idag genom presentera vårt land i basgrupper och sedan ska vi diskutera, jag är så nervös. Känner mig inte alls förberedd och det känns som om jag kommer att faila. Det värsta är att jag kommer få MVG i samhäll A ifall jag får det betyget på detta projekt, men känner på mig att jag inte kommer få det. Allt är mitt fel eftersom jag inte varit så aktiv och inte lagt ner så mycket energi på detta projektarbete. Men jag får gör mitt bästa och se hur långt jag kommer. Lyckas jag inte får jag göra diskussionen skrivsligt istället ! :D

I eftermiddag får jag lov i alla fall och det ska bli fruktansvärt skönt. Idag får också min kropp en riktig vilodag då jag ska på fest hos en kompis ikväll som precis har fyllt år. Det ska bli hur trevligt som helst !

Vad har ni för planer idag då ? :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jag har massa MVG press nu jag också, jobbigt :S



SV; Okej! Lika gammal som mig alltså :D

2011-04-15 @ 08:36:48
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nice :) Händer det något kul ikväll då? Fredag och allt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-15 @ 16:02:14
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nice :) Får du någon påskledighet i år då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-15 @ 16:33:29
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0