Så sjukt himla trött

God morgon, är ni vakna?

Jag har precis tvingat upp mig från sängen efter att ha insett att somna om är hopplöst eftersom jag har försökt sen klockan var halv 6. Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag har flera helger i rad vaknad sjukt tidigt och misslyckats med somna om även om jag har varit hur trött som helst. Och dett blir bara värre och jag vaknar tidigare och tidigare ju fler helger som går. SÖMNPROBLEM kanske? 

Måste hitta en orsak till detta för snart kommer min dåliga sömn påverka skolan och min träning och det vill jag ju såklart inte.

Nej nu ska jag göra viktigare grejer som att göra iordning frukost  - MUMSIGT !

Det blir det en av mina favoritfrukostar som består av A - fil med paulins musli och rågform - En perfekt frukost när man ska ut och träna!

Vilken är eran favoritfrukost? :D




//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0