Onsdag

Nu är det morgon igen och jag är åter igen uppe extra tidigt!

Idag ska jag nämligen cykla till min ponnys massör och rida hennes häst, det ska bli så kul :D Det var ett tag sen jag red henne så det ska bli riktigt kul att se hur mycket hon har utvecklats, hon är unghäst. Hade tänkt ta och cykla till Nådhammar när jag ändå har vägarna förbi men tänkte att det är nog bättre ifall jag skyndar mig hem så att jag hinner att plugga. Pluggade lite igår men hann inte långt förän jag nästan somnade framför datan. Så idag ska jag försöka komma någon vart, ska försöka bli klar med en del i alla fall.

Igår hade jag tänkt blogga mer än vad jag gjorde men var så fruktansvärt trött så jag ska försöka vara mer aktiv idag. Har ju som sagt en hel del ideer pågång måste bara orkar skriva ner dem i inlägg.

Nu ska jag fixa frulle, hoppas ni får en underbardag. Håll tummarna på att det är medvind idag haha xD

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin blogg! :)

2011-04-20 @ 11:26:49
URL: http://sannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0