mumsfilibabba?

Jag fick en sån lustig ideé vid lunch idag. Hade ingenting att göra så jag satt och funderade lite och kom fram till att jag skulle vilja skriva en bok. Men ingen novell, drama eller sån bok utan en receptbok. Skulle isf döpa den till mumsfilibabba och boken skulle innehålla massor av frukost, mellanmål och gottis recept som självklart kommer att vara hälsosamma. Är man en hälsomupp så är man haha

Skulle även skriva lite om träning och ge tips runt omkring träning. Typ vad man ska äta innan och efter, stretchning, vad man ska tänka på osv.

Jag menar fullt allvar att jag skulle vilja göra detta och jag ska försöka få boken publicerad. Ska redan nu börja med frukostrecepten och exprimentera fram nya recept. Kanske låter er ta del av mina expriment här på bloggen, vem vet? :D

Om ni vill bidra med era favorit frukostar, mellanmål osv får ni hemskt gärna göra det. Spelar i så fall ingen roll om dem är hälsosamma eller inte. Alltid kul att få inspiration från andra. :D

Vad tror ni om detta? :D

//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

http://tavlingsduon.blogg.se/2011/march/den-perfekta-kvallsmaten.html höhö



SV; Jaa vad kul man blir när en läsare skriver så! :D Nu är det uppe iallafall! :D

2011-04-27 @ 21:14:02
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv; tack! :D

2011-04-27 @ 21:25:40
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0