morrn

Morrn Morrn!

Hoppas ni sovit gott och är utvilade inför skolan idag. Själv ska jag iväg till ridskolan och rida som jag alltid gör på torsdagar med skolan. Jag är fett nervös eftersom min grupp måste rida med den andra gruppen idag eftersom våran ridlärare är sjuk. Jag vet inte hur den andra gruppen rider men hoppas dem ligger på samma nivå så att det inte uppstår något "vi är bättre än er" snack. Rätt löjligt egentligen!

Dagens planer ser väll ut som vanlig. Så fort jag kommer hem slänger jag in något inlägg sedan cyklar jag ut till Noblessa och rider henne. Tar även svängarna förbi ponnyn och går med honom. Kommer förmodligen vara helt slut idag när jag kommer hem, men vi gillart! :D


Hur ser eran planer ut för idag? :D



//SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0