Jippie :D

God morgon, har ni sovit gott? :D


Igår gick jag och la mig en halvtimme tidigare och sov som stock när jag väl somnade. Jag ska verkligen bli bättre på att gå och lägga mig i tid på vardagarna så att jag inte är lika trött som jag brukar vara. Alltså jag är extremt trött och kan ibland inte ens hålla ögonen öppna så en förändring för ske ganska så snart så att inte skolan påverkas.

När brukar ni gå och lägga er och när går ni upp?

Vet in förrresten ? Jag har TRÄNINGSVERK i benen ! :D
Det är så himla skönt att få träningsverk för då vet man ju att man har tagit och inte "latat" sig. Sen om man får träningsverk så betyder det ju att träningen också gav något och att man har tränat musklerna. Jag kommer förmodligen få mer träningsverk eftersom nu väntas 2 ridpass i rad och resten av veckan blir det ju mer cykling och springning. Snacka om härligt!! :D


//SANDRA

Kommentarer
Postat av: Carolina

lägger mig runt 9-10 tiden, och går upp kvart i 7 på skoldagar :)

2011-04-06 @ 16:13:19
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0