fullt fräs nu på morgonen.

Godmorgon kära bloggläsare, har ni sovit gott i natt? :D

Jag drömde någon konstig dröm i natt, typ att jag var en trotsig unge som gjorde precis vad jag vill. Men vänta lite nu, det är jag ju i verkligenheten också xD Drömar kan vara konstiga ibland !

Idag blir det fullt fräs direkt på morgonen. Det ska fixas käk till praktiken, det ska ätas frukost, man fixa i ordning sig och sedan ska man cykla ut till praktiken ( 1 mil dit). Först tänkte jag inte cykla dit för jag tänkte att mina ben ska få vila men sen kom jag ju på att om jag cyklar kommer jag hem tidigare. Kommer isf hem redan vid 3 tiden istället för halv 6. Fett värt liksom! :D

Ikväll ska jag sätta mig ner och skriva lite på uppgiften om lag och rätt, ska försöka bli klar med den delen jag håller på med nu. Sen ska jag nog bara slappa, återhämta mig och ladda inför morgondagens ridlektion/cykling/ridning. Ja vad säger man, mina ben rör på sig jämt hahah

Nu måste jag käka frukost så att jag hinner med allt som ska fixas. Ha en nice dag everyone! :D




//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Maj

Jag drömde också en konstig dröm i natt, att jag blev jagad i någon hus som var som en labyrint. och oavsett hur mycket jag sprang och gömde mig, så kunde personen hitta mig. Sjukt frustrerande var det!!! Rolig dröm du verkade ha :P Ha en fin dag

2011-04-27 @ 06:53:08
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-27 @ 09:30:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

vad kul att du hittade min blogg :)

jag dansar magdans och undervisar..

allt är svårt i början :)

2011-04-27 @ 12:36:10
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0