Fredag

Godermorgon allihopa! :D

Tog en rejäl men välförtjänt sovmorgon idag fram tills klockan halv 9 idag, Lovely!  Idag ska jag iväg till Nådhammar för att rida Noblessa igen, det ska bli fett kul. Men jag måste verkligen fokusera idag vilket jag hade svårt med igår därför ska jag redan nu ladda upp med en bra frukost = grööööt :D

I eftermiddag drar jag ut till pluttis ( min ponny) och tar en promenad med honom. Han ska också få en välförtjänt rykt och massor av pussar. Dagens höjdpunkt kommer i alla fall vara den inplanerade springturen och styrketräningen. Idag ska jag banne mig slå rekord på armhävningar, whish me  god luck! :D

Nu måste jag fixa frullis, så see you later alligator!

Gud vilket fint hår jag hade där, vill ha tillbaka det...


//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0