Fredag :D

Morgon allihopa! :D


Idag är det fredag och ska egentligen till skolan men ska vara ledig idag. Skönt kan vissa tycka men jag lovar att jag hellre hade varit i skolan idag. Vi ska nämligen till kliniken med ponny som ska gå igenom honom och se vad felet kan vara. Jag är jätte nervös för tänk om det är något allvarlig eller om han måste behandlas? Måste han behandlas i leder med mera kommer inte hans tarmar att klara det. Så håll tummarna på att det inte är något allvarlig! :(

Förövrig har jag en vilodag idag och kommer absolut inte träna någonting. Det ska bli skönt men grymt tråkigt,
finns ju liksom ingenting att göra haha Kanske lägger ner lite extra tid på bloggen och plugg? :D

Vad har ni för planer idag då? :D


//SANDRA


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag?:)

veckans blogg har nu dragits, kika bloggen för att se om du vann!:)

2011-04-29 @ 10:34:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Håller rummarna!



SV; Åh, tack så mycket, vad glad jag blir! Han är rätt populär, den lille svarte. Fast jag förstår varför, han är en riktig liten sagoponny :D

2011-04-29 @ 11:09:49
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0