en psykist jobbig vecka som nu är avklarad!

Måndag: Cyklat 1  mil


Tisdag:
Vila plus lite promenader

Onsdag:
Hårt ridpass, crosstraining 9,5 km plus styrketräning

Torsdag:
Hårt ridpass, cyklat 1 mil

Fredag:
Vila

Lördag:
Cyklat 1 mil

Söndag: Cyklat 1 mil


Denna vecka har jag tränat på som vanligt och haft samma träningsmotivation som tidigare veckor men dock har jag varit rätt trött psykist. Jag hade önskat att jag lyckats klämma in ett till springpass denna vecka men orken och tiden har inte funnits. Men jag får ta igen den missande springpasset nästa vecka och springa 3 gånger istället. Nästa vecka har jag bestämt mig för att cykla minst 4 gånger till stallet, springa 3 gånger plus styrketräning och även lägga in några promenader. Ni kanske tycker att jag är värsta träningsnarkomanen men jag mår bäst när jag får röra på mig. Kommer också lägga mycket energi på sömn och kost nästa vecka eftersom jag slarvat mycket med just den biten denna vecka.

Plus för denna vecka är i alla fall att jag har kommit igång med cyklingen!

Hur har eran träning funkat denna vecka? :D

//SANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0