cykel och muskelträning blev det.....

Så härligt skönt väder vi haft idag, hela 16 plus. Nu måste det ju ändå vara vår, eller? Skulle bli jätte sur ifall temperaturen skulle sjunka för man börjar ju bli van att temperaturen ligger runt 10 - 16 plus grader. Har ni också haft det varmt idag? :D

Idag när jag kom hem var jag både sugen på att springa och cykla men eftersom det var så himla skönt väder så fick det bli en cykeltur till stallet. Eftersom det är en mil fram och tillbaka och sedan är man ju i stallet typ 2 timmar så fick jag njuta av värmen längre än om jag hade sprungit. Man passar ju liksom på nu att vara ute så mycket som det bara går ifall det skulle slå om vilket jag inte hoppas att det gör!

Dagens cykelträning var grymt roligt ska ni veta. Hade värsta energin så jag bestämde mig för att cykla på den trögaste växeln hela vägen dit och hem och jag lyckades haahaha Har verkligen blivit en cykeldåre den senaste tiden och har sedan jag började cykla redan hunnit cyklat 11,4 mil !

Har ni börjat cykla än?  :D




//SANDRA


Kommentarer
Postat av: Carolina

jag cyklar till stallet på helgerna, samt till Götene (1.30 timme) ett fåtal gånger då jag hinner och har viljan haha :)

2011-04-13 @ 20:08:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0